Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

Εφαρμογή στη σχολική πραγματικότητα

Πολλά από αυτά που μαθαίνουμε στο εργαστήρι, έχουν ήδη γίνει πράξη στις σχολικές τάξεις. Περάσαμε τόσο ωραία, που θέλουμε και τα παιδιά μας να ζήσουν κάτι ανάλογο, θεωρώντας -προφανώς- ότι αυτό έχει τεράστιο όφελος για εκείνα. 

Με αφορμή το "Παραμύθι χωρίς όνομα" της Π. Δέλτα, που διαβάζουμε στην τάξη (Ε΄ Δημοτικού), φτιάξαμε σε χαρτί του μέτρου, το περίγραμμα ενός ήρωα, ο οποίος κάποια στιγμή κείτεται νεκρός, μια και δεν κατάφερε να ξεφύγει και έπεσε σε έναν γκρεμό. Αφού διαβάσαμε συγκεκριμένα αποσπάσματα που αναφέρονταν στο συγκεκριμένο πρόσωπο, γράψαμε μέσα στο σώμα ποιες μπορεί να ήταν οι τελευταίες του σκέψεις, καθώς έτρεχε να σωθεί, ενώ έξω από αυτό, τι θα του λέγαμε αν τον είχαμε μπροστά μας. Ο ήρωας ήταν από τους "κακούς της υπόθεσης", γι'αυτό προέκυψαν πολλά σκληρά σχόλια (π.χ. Πρέπει να πεθάνεις), ενώ αντίθετα υπήρξαν και μαθητές που έδειξαν συμπόνοια (π.χ. Πρόσεξε μην τρέχεις γιατί θα σκοντάψεις!).

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τη δραστηριότητα και στο τέλος θέλησαν να δραματοποιήσουν τα λόγια που έγραψαν, κάτι που έγινε με μεγάλη επιτυχία και το διασκεδάσαμε πολύ! 


Αυτό είναι το αποτέλεσμα! 
Ράνια





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου